Home » Over ons

Wie zijn wij?


Faris Adviesbureau verricht voor haar cliënten diensten op diverse gebieden. Tevens hanteren wij geen uurtarieven, zoals dure kantoren dat doen. Zo maken wij voor een zaak van te voren een prijsopgave!

Wij geven een aantal gebieden aan, waarop wij werkzaam zijn:

  • Belastingaangiften
  • Belastingzaken
  • Ondernemersadvies
  • Juridisch advies
  • Rechtsbijstand
  • Bezwaarschriften
  • Beroepschriften 

Wij regelen ook andere zaken voor u. Zo maken wij bijvoorbeeld voor u een CV, vragen we voor u uitkering aan (als u daar recht op hebt), leggen we u uit hoe het procesrecht in verschillende kaders hier in Nederland in elkaar zit en nog veel meer.

Voor rechtszaken vragen we een ander tarief, omdat je van te voren niet goed kunt weten hoe lang het proces gaat duren.

Indien u vragen en/of informatie wenst over de mogelijkheden en kosten informeren wij u graag hierover. Contact ons gerust voor al uw vragen, onze medewerkers staan u graag te woord.

Werkwijze

Heeft u als klant een juridisch probleem of een vraag waarvan u denkt dat telefonisch advies genoeg is, of wilt u gewoon weten welke stappen u dient te nemen in een bepaalde juridische procedure? Dan is advies per e-mail of telefonisch advies een goede optie. De voordelen hiervan zijn dat u meteen advies krijgt en direct actie kunt ondernemen. Tevens wordt een lager tarief gehanteerd voor advies per e-mail.

U kunt kiezen voor drie verschillende contactmogelijkheden. U kunt ons telefonisch bereiken, een e-mail sturen of persoonlijk. Dit betekent dat er een gesprek gaat plaats vinden waarbij wij elkaar ontmoeten.

Transparant

Wanneer sprake is van een juridisch probleem of een vraag waarvoor u meer hulp behoeft, of u wilt van andere diensten gebruikmaken, dan zal er eerst een oriënterend gesprek plaatsvinden. Dit gesprek kan op verschillende manieren geschieden. U kunt ons direct zelf bellen voor een afspraak of voor telefonisch advies. Of u kunt het contactformulier invullen waarna wij contact met u opnemen voor een oriënterend gesprek. Tijdens dit gesprek zullen uw wensen besproken worden en zullen wij aangeven wat de opties zijn om deze te vervullen. Na dit gesprek gaan wij voor u aan de slag en houden wij u van elke actie op de hoogte.

Indien u ervoor heeft gekozen dat een van onze medewerkers als contactpersoon optreed, dan zullen wij de documenten die we aan de wederpartij zenden eerst aan u overleggen. Op deze manier bent u volledig op de hoogte van uw eigen dossier en is er een transparante relatie.

Uiteraard kunt u geheel gratis een offerte aanvragen.